A módszer lényege abban rejlik, hogy ha kislányt szeretnénk, akkor háttérbe szorítjuk a nátriumban és káliumban gazdag ételeket, például a szardíniát, az olajbogyót, a szalonnát, a szalámit, a füstölt lazacot, a rákot, a fűszeres rizst, a kéksajtokat, a krumplit, a húskészítményeket, a kenyéret és a péksüteményeket.
Aki lányra vágyik, válasszon inkább kalciumban és magnéziumban gazdag ételeket. Kiváló kalciumforrás a joghurt, a sajt, a konzervlazac, a rebarbara, a spenót, a tofu, a mandula, a zabkása, a brokkoli és a narancs, míg magnéziumban gazdag a kesudió, a teljes kiőrlésű gabonát tartalmazó reggelizőpelyhek és müzlik, a füge és a babfélék.
A Maastrichti Egyetem kutatói szerint az apa étrendje nem befolyásolja a magzat nemét. Ha kislányra vágyunk, a megfelelő étrend mellett a kutatók azt javasolják, szexeljünk rendszeresen, de ne a peteérés előtti és utáni napon.
Az öt évig tartó vizsgálatban 172 nyugat-európai nő vett részt, életkoruk 23-42 év között volt. Valamennyi anya korábban fiút szült, de most kislányt szeretett volna. A nőknek azt tanácsolták, hogy csökkentsék sófogyasztásukat és naponta legalább fél kilónyi tejterméket fogyasszanak. Étrendjükben szerepeltek zöldségfélék, gyümölcsök, kenyér, rizs és tészta is. Bár számos nő kimaradt a vizsgálatból, mert nem tartotta be az étrendre és/vagy a szexre vonatkozó szigorú utasításokat, 21-en kitartottak a végéig. A 21 anyából 16-nak született kislánya, ez csaknem 80 százalékos sikert jelent.
"Az eredmények azt mutatják, hogy mind az étrend, mind a szex időzítése megnöveli a lánymagzat fogantatásának valószínűségét, legnagyobb hatása az étrendnek van" - mondta el a tudósok szóvivője. "Ha mindkét módszert helyesen alkalmazzák, jelentős a siker esélye."
Más vizsgálatok feltárták, hogy az X-(kislányt eredményező) kromoszómát tartalmazó spermiumok erősebbek és tovább túlélnek, mint a könnyebb, fürgébb, de rövidebb ideig élő Y-spermiumok. Ha valaki kislányra vágyik, ezért javasolják, hogy ne a peteérés környékén szexeljen, amikor a fiút eredményező spermiumoknak nagyobb esélyük van.
Ez az első olyan tanulmány, amely során a résztvevő emberek kísérleti egérként szolgáltak. A korábbi vizsgálatokat férgeken, szarvasmarhákon, sertéseken és patkányokon végezték, azonban néhány emberi felmérés is rávilágított, hogy a csak fiúgyermeket szülő édesanyák étrendje főként nátriumban és káliumban gazdag ételeket tartalmazott.
Egyes családok annyira vágynak arra, hogy meghatározhassák gyermekük nemét, hogy képesek akár lombikbébi-programba is kezdeni emiatt, ez azonban a holland kutatók szerint a természetbe történő beavatkozás. Léteznek emellett olyan babonák is, mint például az, hogy a lányra vágyó pároknál a férfinak a közösülés előtt erős kávét kell innia vagy forró fürdőt kell vennie.
Medipress
Torokfájásra, szájfekélyre vagy egyszerűen csak a fertőzések megelőzésére remek megoldás a sós vizes öblögetés.
Még több tipp »Az én apukámnak izületi gyulladása volt,ujjak,váll,könyök,forgó,térd,boka,már alig tudott mozogni.Elmentünk magán orvoshoz és felirt olyan fájdalomcsillapitó gyulladáscsökkentőt am...
Túladagolja az országot a vitaminguru (142)Érdekes dolgok ezek...Az orvosom szerint a sárgatest hormon nem csinál kárt...ezért ajánlják a szoptatós anyukáknak is. Átmegy az anyatejbe valamennyi belőle , én ezért nem szedte...
A nőgyógyász rémtörténete a tamponhasználatról (53)Msn címem: ojuna@windowslive.com email címem:ojuna@freemail.hu
A világ legkövérebb emberének utolsó esélye (23)Kedves Papp Anikó, ne törődjön senkivel, legyen önmaga. Azt nem vehetik el. De ha a szomszédom állandóan tiroli ruhában járna, én is furcsállanám egy idő után...
Mitől függ, hogy gyerekünk menő vagy nem-menő lesz-e az osztályában? (13)Énis évek óta bajlódok csípő fájdalmammal. Még tudok járni,de fáj minden lépés.Pedig régen tájékozódási futóként soksok km-t tudtam lefutni.Szerettem mászkálni minden felé.Mostansá...
Az ízületi gyulladás depresszióhoz vezethet (15)